Thursday, January 5, 2012

Van pár dolog,

amit azért szeretek itt. Össze kéne gyűjtenem őket, hogy egy kis pozitív energiát gyűjtsek belőle.

Először is... Szeretem a Montsouris parkot. Bármelyik irányból is érkezem.
Szeretem a Bobillot-Tolbiac nevű 67-es buszmegállót. Csak ettől sajnos sírok.
Szeretem a Párizsos hógömbömet. Bár azt otthon is tudnám szeretni.
Szeretem a Cité Universitaire parkjának a főbejáratát, mert akkor érzem, hogy már biztonságban vagyok.
Szeretem, ha Cosimo2 előbújik. Sajnos elég ritkán van, 3 hónap alatt csak 2szer láttam.
Szeretem az Aragokat a járdán.
Szeretem a gömblámpások fényét az ablakomból. És a kis tornyokat is, amik egy másik kollégiumhoz tartoznak.
Szeretem a lakatunkat a Művészetek hídján - de persze ettől is bőgök -.-
Szeretem Felhőt, a paplanomat.
Szeretem az aktuális szobám dekorációját.

Ennyi lenne. Kedves dolgok. Csak sajnos sokkal több a nemszeretem dolog... Legfőképpen: gyűlölök egyedül lenni. Nem igazán jött be a pozitív energia gyűjtés. Elnézést, biztos lesz még pár hisztis bejegyzés, de még eléggé nem szoktam meg a dolgot, és nehezen viselem.

No comments:

Post a Comment