Friday, January 6, 2012

Pozitívposzt

És íme a szobám kidekorált részletei. Teljes szobaképet nem rakok fel, mert a sok cucctól és az ehhez tartozó rendkívül kicsi helytől automatikusan rumli van, még úgy is, hogy minden a helyén van :S


A Mizu által készített cupcake-füzér egy részlete, ami a polcsorom tetejéről lóg~ Olyan cuki, köszönöm :3


Az anyáéktól karácsonyra kapott rózsaszín Lorenzo és Cosimo a rossz irányba néző szekrényem oldalán kaparásznak. Nem baj, így legalább látszanak az ágyból :)


El vagyok látva falmatricával. Az ablak mellett, az asztal lapjából kiinduló, két oldalon futó virágsor a kedvencem. Hihetetlen, mennyire feldobja a szobát! Az amúgy nem túl dekoratív lámpán pedig a Lianitól kapott angyalka lóg, hogy szerencsét hozzon nekem :) Köszönöm, remélem, hogy nagyon igyekszik!


Nekem is van pár gombám, nem csak Lulunak :) A virágokhoz illő színekben. A kék hivatalosan Gáboré~ de mivel úgyse vitte volna magával, ezért most ő is beállt itt a sorba. A mellette lévő képen az ajándékba kapott gyertyáim és az "adventi koszorúnk" maradéka látható.


Ha már színben ilyen hasonló volt, ennek a matricának se lehetett ellenállni, főleg amikor megláttam az árát :D Ez sokkal nagyobb a másiknál (darabokból kellett összerakni), az ágyam fölött van, tehát pont a hátam mögött, így esténként kedvesen tükröződik az ablakban :) A zöld madarak külön találóak, szerencsére még mindig látni egy-két papagájt itt a parkban! Pedig azt hittem, már halálra fagytak, de kitartóan nincs túl hideg.

Pl. ma egészen tavaszias idő van, így végre sikerült az ablakból a kilátásról is csinálnom pár képet:

Az első képen lévő tornyocska egy másik bájos kis kollégiumépület, a másikon lévő több torony és kémény pedig a Cité Universitaire főépületéhez tartozik. Most indulok is oda a kacskaringós utacskán! :3

Ja, aki úgy gondolja, hogy giccs a szoba a virágoktól, annak azt kell mondanom, hogy egyáltalán nem, mert emellett olyan nagy fehér falfelületek vannak, hogy épphogy csak kicsit fel tudják dobni a rózsaszín színfoltok.

2 comments:

  1. de szuperül néznek ki^^ nagyon kis hangulatos. Én eredetileg párnát szerettem volna varrni neked. Lehet megcsinálnom neked egy tavaszi alkalomra^^ :333 <3

    ReplyDelete