Sunday, January 29, 2012

Hétvégi helyzetjelentés

Ez a nap se indult zseniálisan. 8-kor keltem, hogy fél9kor együtt indulhassak Istvánékkal a Notre Dame felé. Ezzel nem is lett volna gond, bár nem mondom, hogy kipihentem magam, de a hideget leszámítva nem volt vészes az indulás. Ámde a Pont des Artson borzasztóan elszomorodtam, ugyanis a holnapi másfélévfordulónk alkalmából szerettem volna lefényképezkedni a lakatunkkal a hídon, de nincs meg a lakatunk! :((( Nem értem, miért kell ennyi rossz dolognak történnie.

Utána voltam a Playtime nevezetű gyerekruhás expon a Parc Floralban, majd újra becsatlakoztam Istvánék városnéző körútjába, és a Champs-Élyséen sétáltunk.


Az első fénykép rólam 2012ben. Igen, elég feltűnő jelenség voltam full pirosban, sokan véleményeztek is, főleg utána a következő úti célunknál, a Sacre Coeur környékén. Ott már nem is bírtam túl sokáig a hideget, mert messze kiemelkedően ma volt eddig a leghidegebb, mióta visszajöttem, úgyhogy hazajöttem. Már délután óta lüktet a fejem, úgyhogy most két orvossággal a pocimban megpróbálok aludni.

Nagyon örülnék, ha holnap legalább kicsit jó napom lenne.

1 comment:

  1. Dórikám, nagyon jól nézel ki, el tudom képzelni, hogy helyenként megállt a forgalom...
    remélem , nem lett semmi bajod, és úgy látom, egyre jobban veszed az akadályokat.
    /és nem mellesleg, már egy hónap el is telt.../

    ReplyDelete