Monday, December 12, 2011

30/15. Idén hány embernek adok ajándékot? Mennyi hiányzik még?

Kicsit felborítottam a sorrendet, elnézést. Tehát... listám van róla, így majdnem pontosan tudom mondani, hogy 15 embernek adok idén ajándékot, plussz Nezumi úr ajándékaiban is segítettem.

Tudom, nagyon sok ember, és így személytelenebbnek tűnik, de szerintem nincs így, sokan nagyon hiányoznak, és kicsit ez ilyen "Párizsból hozom nektek" ajándék is, nem csak karácsonyi, emellett persze nem arról van szó, hogy bementem egy plázába, és megvettem, ami először szembejött, hanem pár héttel ezelőtt nekiálltam a dolognak, és gondosan listáztam minden ötletemet, és pipáltam, ha valamit sikerült összehozni belőle. Relatíve elégedett vagyok a választásokkal, még ha nem is drága dolgokról van szó, bár persze van olyan, akinek jobbat szántam ennél, de sokan a barátaim közül (meg persze Anyuék :D) simán megveszik maguknak azt, amire szükségük van, én így csak egy felesleges csetresszel tudok hozzájárulni az örömükhöz. De remélem azért így is jelentenek majd valamit az ajándékaim! :)

Nagy részük meg van már, 1 fontos embernek kell még beszereznem, de kitaláltuk már, hogy mit, csak otthon kell utánajárni, hogy magyar nyelvű legyen a dolog ;) Van akié még a postázásra vár, ha épp olyan jellegű, de már nem sok. És akinek megvan az ajándéka, az már be is van csomagolva! *karácsony lázban ég*

No comments:

Post a Comment