Thursday, November 10, 2011

Tintin kalandjai


Tegnapelőtt megnéztük fantasztikus francia nyelven indokolatlanul sok pénzért 3Ds moziban új Tintin filmet. Nekem ugyan a gyermekkorom egy darabja, de aki nem ismeri a furahajú riporterfiút és a fehér kiskutyáját, annak is nagyon tudom ajánlani, látszólag Gábor is rendkívül jól szórakozott :) Lökött, aranyos, vidám kis kalandfilm ^.^ Akit ezzel még nem győztem meg, annak megemlíteném, hogy Spielberg és Peter Jackson rendezték ;) http://www.imdb.com/title/tt0983193/

2 comments:

  1. Hmm, érdekesen hangzik :) ! Főleg, mert azt vettem észre, hogy a legtöbb régi, jó történetet a 3D-s mozifilm valahogy... elrontja. Rossza lesz tőle, teljesen más mint az eredeti.

    ReplyDelete
  2. már én is nagyon kíváncsi vagyok!
    Dani már látta, de nyaggatom hogy nézzük meg 3Dben, és nem is vagyok hajlandó megnézni amíg nem megyünk el megnézni XD

    ReplyDelete