Wednesday, June 1, 2011

Mini giveaway

Lulu mintájára én is válogattam egy kicsit a cuccaimat, bár nálam kicsit nehéz, mert néha felvisít a nővérem, hogy de hát az az övé! Ez azért vicces, mert 1 éve nem lakik itt, és azóta nem hiányzott neki XD De ezek most átnézve itt vannak, és új gazdira várnak. Ha valakinek bármelyik tetszen, jelentkezzen nyugodtan, ingyen vannak :D Valamilyen tali keretein belül tudnám átadni.



1. lepkés csillogó hullámcsatt (kicsit kopott, de csak pont amennyire itt annak látszik :D) - Suginak lefoglalva
2. szivárványos fülbevaló - Ibunak lefoglalva
3. sárga tulipános hajcsatt
4. fagyikehely alakú szájfény (nem használtam, csak egyszer ecsettel kipróbáltam, de gyakorlatilag új) - Ichigonak lefoglalva
5. rózsi karkötő - Ibunak lefoglalva
6. szivecskés hajcsatt
7. piros gumis karkötő - lexnek lefoglalva

5 comments:

  1. Fúúú, a fagyikehely alakú szájfény. *_* Megkaphatom? *szájfénymániás* ^^"

    ReplyDelete
  2. Én a pillangóra lecsapnék! Nagyon szép ^^

    ReplyDelete
  3. Nekem az a gyönyörű vörös karkötő rabolta el a szívemet <3 Kritérium lolitának lenni? Mert akkor esélytelen vagyok x)

    ReplyDelete
  4. Nem kritérium, szívesen odaadom, csak nekem ne kelljen bóklászni miatta a városban ^^ Tudsz írni egy mailt? Elyon1989@gmail.com. Megbeszéljük ott, hogy hogy tudom odaadni.

    ReplyDelete
  5. Hát az a szivecskés hajcsatt nagyon édes, nagyon boldog lennék, ha a nevem mögé kerülne*-*

    ReplyDelete