Tuesday, June 7, 2011

23. Egy kép a kézírásomról

Ó, mostmár nincs energiám ehhez külön kézírást produkálni, talán majd pótlom, de addig is itt van két csalós kép. Az az igazság, hogy ha tehetem (így kicsit lassabb), akkor nyomtatott betűkkel írok. Sokkal szebb, és olvashatóbb, mert írottan csak akkor szépek a betűim, ha egész picivel írok. De az is ilyen nyomtatott-írott keverék, pl. a k-betűket rendszeresen felváltva írom nyomtatottal, és a szép kunkori írottal. ...de valami olyasmi lenne, mint ezen a "képeslapon", csak kevésbé kunkorkás, egyszerűbb (az esetek többségében nem ilyen szép :D).



A másik kép, amivel a nyomtatottat tudom megmutatni, pedig amúgy is aktuális... Luca barátnőm most hétfőn utazott el Franciaországba, és kb. ugyanakkor jön haza, amikor (remélhetőleg) én ki... Én ezt rajzoltam neki emlékbe, ő pedig adott nekem egy karkötőt, aminek a párja nála van. Ha nem felejtem el, mindig rajtam van :3


No comments:

Post a Comment