Monday, June 6, 2011

22. Az otthonom lolita szemmel

Sajnos ez most az építkezés miatt nem lesz olyan nagyonnagyon részletes, hiszen szét lett szedve két emelet, amiből legalább egy anya jó lakberendezési ízlésének köszönhetően igen szép volt, a falon lógó képkerettel, amiben rózsák álltak (nem lefestve, hanem igazi), az üvegasztallal, aminek márványtalpa volt, a falon lévő velencei maszkkal, a sarokban kis asztalokon bordó terítőn elrendezett növényekkel és az ezüst függönnyel~ Hiányzik :(

De cserébe itt van a tetőtér, a nagyja a szobámból, a többi kintről, de mivel egészen pár héttel ezelőttig ez a gyerekbirodalom volt, ezért anyáék keze munkája nem nagyon látszik a dolgon :D Úgyértem a jótékony letisztult lakberendezési dolgok XD Mindenhol zsúfoltság van, apró csetreszek, és még ha rend is lenne, akkor se nézne ki annak. Ezért felesleges is rendet rakni :D


A nappaliban mindig is itt volt ez a faliújság (baloldali kép), mióta felköltöztünk kiskoromban. Általában hasznos dolgokat gyűjtöttünk rajta a nővéremmel, telefonszámokat, színházjegyekez, ilyesmit, de aztán kisajátítottam :D Mivel a rajzokkal gyorsan kinőttem, ezért venni kellett két másik faliújságot, ezek a szobámban vannak. A jobboldali képen csalok, és előrehoztam egy fotót a szobámból. Az az egyik új faliújság.


A gardrób. Asszem nem kell magyaráznom, hogy ez miért loliable :) A gardróbban a fogason lógnak még a lolis blúzaim, alsószoknyáim, bugyogóim és a kabátom is (lévén hogy most egy darabig nincs rá szükség :S). A ruhák és szoknyák (vagyis a látványosabb dolgok) a szobámban vannak egy sztenderen, mert a gardróbban nem fér el minden.

És akkor jöhet is a szobám...

Az ajtómon II. Lajos bajor király posztere van kint, a romantika egyik legfőbb képviselője nem enyhe zakkantságával. Ő építette Neuschwansteint (gy.k.: disney kastély :D) és lévén, hogy Sisi rokona, muszáj őt is imádnom :D ...és az egyik polcomon is ők láthatóak, egy saját készítésű festményen, csak sajnos úgy kifakult szegény, mert sokáig az ablakomban volt kirakva... Vicces, hogy becsillan az ezüst festék a vakutól :D Van egy full Sisi-s polcom is, a legnagyobb, a háttérben nagy képek róla, elől pedig nagyon sokáig a vele kapcsolatos könyvek és kis emléktárgyak voltak, de most az építkezés miatt átrendezésre került ez is, és egy tévécske költözött a képek elé, a könyvek pedig egy másik polcra.


Baldachin van a fekete fémrácsos ágyam felett. Asszem ennél királylányosabb tényt nehezen közölhetnék :D Persze néha útban van, meg könnyen porosodik is, de azért ettől függetlenül nagyon szeretem. A virágos festmény helyén egy ideig a dédnagymamám arcképe volt kint, de az pici, úgyhogy lecseréltem :) Az ablakomban ugyanabból az anyagból van függöny, ami egy (vagy 2, attól függ, hogy középre vagy oldalra fogom-e) arany napocskával van összefogva. A párkányon vázában szárított rózsák állnak, amikről egyszer ugyan azt olvastam, hogy "n'est pas bon pour la santé", meg hát porfogók is, de mégis nagyon romantikusnak tartom őket :D


Az ablakom "pereme". Régen itt (rossz)CD-k lógtak, amiket a barátaimmal dedikáltattam, de egy idő után mindig feladta a cellux, mert nem bírta el, és bár imádtam a szivárványt, amiket csináltak reggel, amikor besütött rájuk a nap, mégis leszedtem őket, mert nem egyszer fordult elő, hogy éjszaka a robajra ébredtem, amikor leestek :D Most ezek a kristálygolyók lógnak helyettük, és nagyon szeretem őket, a szivárvány így is megvan néha ;) A világítós csillagok pedig mindenhol ott vannak a szomban, imádom őket~~


Ez pedig a kedvenc sarka a szobámnak :DDD Egy egyik kis Rakún bepofátlankodott a képbe!

4 comments:

  1. Ez is rendkívül bájos :) A függöny nagyon szép (arra érzékeny vagyok), a kristályok imádnivalóak, én is szeretnék valami hasonlót :) Az egyik pandának miért vörös a szeme?

    ReplyDelete
  2. VÉÉÉÉÉÉRpanda :D Nemtudom amúgy. Az az anyukám pandája volt, úgyhogy borzasztó öreg~

    ReplyDelete
  3. Ez a szobás meme nagyon cuki~
    Szinte kedvet kaptam hogy megcsináljam én is...

    ReplyDelete
  4. Vérpanda, lol :D Legközelebb már ilyen is lesz a Tvájlájtba, mi? x)

    ReplyDelete