Tuesday, May 24, 2011

9. Tíz dolog, amit sosem tennék meg lolitában


Na EZT nem :D

De amúgy ez nem egyszerű. Alapvetően nem nagyon érzem, hogy a viselkedésemet megváltoztatná az, hogy loliban vagyok... Najó, megpróbálok összeszedni párat.

1. Nem mennék füstös helyre. Egyrészt büdös lesz a ruha, másrészt meg esetleg kiégethetik. Persze ez se igaz, mert asszem előfordult már ilyen, de akkor tuti hogy csak BL-ban, az simán bevágható a mosógépbe :D

2. Nem menőznék azzal, ha esetleg valami drágább ruha van rajtam, és sose szólnék le egy mondjuk full BL outfitest, egyrészt mert abból is van minőségi, másrészt meg lehet hogy jobban néz ki, mint sok Baby, vagy AP, vagy akármi más. Ahhoz meg amúgy sincs semmi közöm, hogy ki mennyi pénzt szán erre a hobbira.

3. Nem sértődnék meg, ha véleményeznek az utcán... ez alapfeltétel, hogy el kell viselni, hogy mások furcsának találják. Persze lehet nevetgélni a lökött megjegyzéseken, de alapvetően nem szabad rajta idegeskedni. Lássuk be, furcsák vagyunk egy átlagember számára, és pont emiatt is olyan jó :D

4. Nem hordanék neccharisnyát lolihoz. Ez alól is van kivétel, mert a nagyonsűrűkötésű(vagy nemtom ezzel micsinálnak :D), ami már majdnem rendesnek néz ki, az tetszik, és a "mintásak" közül is elviselek párat. De a sztenderd neccharisnyától kiráz a hideg :D

5. Nem hordanék magassarkút lolihoz (azért a HB-t még ne számítsuk magasnak...). 174 centinek vallom magam (esélyes, hogy annál picit több vagyok, de azt letagadjuk :D), és egy porcelánbabához képest ígyis nagydarab vagyok, és nagyon zavar, amikor belegondolok, hogy mennyire szeretek kis cukisan viselkedni, és ez milyen szörnyen nézhet ki, hogy ilyen nagy vagyok... Persze másokon valamiért ez nem zavar, Yakaii is nagyon csini a magas cipőkben, és azt is szeretem, ha Pálmus és Lulu "túlnőnek", de magamon nagyon irritál.

6. Nem pisilnék a természetben :D Az az igazság, hogy még sose kirándultam loliban, de lehet, hogy eljön az az idő, amikor egy könnyed erdei sétára hajlandó lennék casualloliban menni (tornacipővel - tudom, az már nem loli :DDD), de ezt akkor se vállalnám be :D

7. Nem pisilnék a fiúvécében, ha a lányhoz sorba kell állni. Ez a pisilés úgytűnik nálam ilyen központi kérdés :DDD

8. Nem bámulnék meg, és véleményeznék más furcsán felöltözött embereket. Ez bevallom egyszer már megtörtént, na de kérem, a túlsúlyos 70 éves néni ocelotmintás leggingsben (amihez csak sima felső volt, nem tunika vagy ruhácska) egy ilyet ótvar fatalpú magassarkúszandálban (nem, nem az amit elsőre elképzeltek, mert az még aranyos :D) azért eléggé az a szituáció, ami után MUSZÁJ megfordulni és OMG arckifejezést vágni :D Szerencsére a többi részletre nem emlékszem, de félelmetes volt az összhatás. Beszólni nem szóltam be, azt amúgyse szoktam, de azért ez kicsit kiverte a biztosítékot :D Ezúton üzenem minden egyes 70 éves női olvasónak, hogy ne vegyék magukra, de legyen azért önkritikájuk! Köszönöm :DDD

9. Nem ráznám le azokat egy szó nélkül, akik udvariasan megkérdezik, hogy miért is vagyok így felöltözve. Lehet, hogy már uncsi magyarázni, de alapvetően udvariatlanság elhajtani valakit, aki (esetleg pozitívan) érdeklődik.

10. Na és kifújt. Többet nem tudok összeszedni, max még valami pisilős menne, vagy a Nana féle szexuális töltetű, de nem lopok ötletet :DDD

4 comments:

  1. A pisilés nálam is bejátszott ötletként, meg az "egyéb dolgok". De azt inkább nem írtam le, hogy "Hashajtót szedni egy nappal egy lolimeet előtt, télen, amikor három réteg alsószoknya meg harisnya meg bugyogó van rajtam amúgy is" :D :D

    De lássuk be, loliban pipikélni is nehéz.

    ReplyDelete
  2. Még szerencse, hogy a loliknak nem is kell :D Mert a sok tea csak úgy rózsaillattal elpárolog a szervezetünkből :DDD

    ReplyDelete
  3. Hidd el, én sem vennék fel hozzá magassarkút. De osztom egy közeli hozzátartozód nézeteit, miszerint a lányoknak sokkal nagyobb választékuk van, mind a fiúknak. Én még nem találtam olyan ruhát magamnak, ami hűdejól állt volna rajtam:D. Szóval öltözködj helyettünk is!=)

    ReplyDelete
  4. Oh, amúgy jó kép Saya-ról=). Bár Ő inkább Diva szerintem.

    ReplyDelete