Friday, May 27, 2011

12. Milyen voltam, mielőtt lolita lettem

...megint inkább fotódokumentálnám a témát :D Igen, kicsit tényleg sötétebb volt a hajam, de ne csapjanak azért be nagyon a képek, tudni kell, hogy még rendes fényképezőgéppel készültek, és utólag lettek szkennelve. De mindenesetre vicces így nézni a sötétedését... XD



Ezen kívül az is lerí a képekről, hogy mindigis idiótán öltözködtem, ha épp normális lehettem volna farmergatyával, akkor is felvettem egy pulcsit a póló alá... De összességében azért sokkal kevesebbet foglalkoztam előtte a külsőmmel. Bár ezt inkább a fősulinak és a divatszakmának köszönhetem, mint a lolitaságnak, de valahol azért összefügg a kettő. Szeretek azóta sminkelni, nem mindig csak úgy lóg a hajam, stb... Ja, és újra van frufrum! Ez az egy, amit teljes mértékben a lolinak köszönhetek, ugyanis előtte 18 évig volt, aztán bekattant valami és lenövesztettem, majd 2010 februárjában ismét ledaraboltattam :D

(megint hajnali bejegyzés... "holnap" inkább tanulni kéne, mint ezzel foglalkozni :D)

No comments:

Post a Comment