Saturday, November 27, 2010

Fantastic Dolly

Tegnap megkaptam Gigitől és Nekohimétől a karácsonyi ajándékomat. Igen, novemberben, hát most így jött ki. Szeretném itt is megköszönni, mert ennél jobban nem lehetett volna eltalálni, hogy mi tetszene nekem ^^



Viszont van egy hátránya is. Kikerestem, hogy melyik printhez tartozik ez a zokni, és állítólag a Fantastic Dollyhoz. Mondjuk nem pontosan értem, hogy miért, de hát ők tudják. Na lényeg a lényeg, az a print eddig is borzasztóan nagyon tetszett, csak kicsit zavart, hogy rakva van a dereka, és emiatt össze van hajtogatva a print is, de most minél többet nézegettem, annál jobban tetszik~ Nagyon szeretem az ilyen parfümös dolgokat! Szóval ezennel wishlistes lett. Feketében tetszene a legjobban, de azon úgy tűnik, tompa a print, úgyhogy asszem fehér kell :D





...bár sokkal esélyesebb annál, hogy ennyi pénzt fogok valaha költeni egy szettre, hogy a BL megcsinálja a terveimet, és akkor meg hordhatnám a zoknim a párizsos printemhez - annak ellenére, hogy van parfümös is :D

2 comments:

  1. Elnézést, hogy ilyen hülyén jött ki, és még be se tudtuk csomagolni, de nagyon örülök/örülünk, hogy valóban eltaláltuk "legElysebb" ajándékot! ^^~<3
    Én is köszönöm az ajcsit, nagyon aranyos, már be is készítettem a szíves táskámba a szombati meetre. ^^' (Tomi rögtön le akarta nyúlni reggel...)
    Megkérdezhetem hogy a Te csillagos karkötődön mennyi csillag van? (nem tudom eldönteni hogy hány szem a legoptimálisabb, így mi két mértet csináltunk)

    ReplyDelete
  2. Ez a szoknya tényleg nagyon szép. *_* Újonnan én is beleszerettem a párizsos, parfümös printekbe, annyira szépek. *_* A zokni is imádnivaló. *_*

    ReplyDelete