Thursday, October 14, 2010

Vasárnapi outfit

Nem sikerült őszi színeket összehoznom, ugyanis az epres ruhám most volt rajtam, a zöld szoknyámat hetente legalább egyszer fel szoktam venni casualként, a többim meg nem túl őszies, úgyhogy a legújabb kedvencemet választottam erre az alkalomra:

Ruha: BL
Fejdísz: BL - a ruha masnija (Kicseréltem, és a fejmasnit hordom a derekára, sokkal jobban néz ki úgy. Lököttek ezek a BL-nál...)
Nyaklánc: BL
Blúz: nagymamámé volt, kb. 50 éves :D
"Sál": egy pulcsiról operáltam le -> handmade :D
Sapka: Conon vettem pár éve. Mostmár tudnék csinálni is :D
Fülbevaló: by RainbowMisa
Gyűrűk: EGL-ről rendeltük Yakaiival és Kriszchannal
Karkötők: by Pálma és H&M gyerekosztály
Zokni: Deichmann :D
Cipő: BL

Szuperrossz időre is fel vagyok készülve: esernyő, sapka, sál :D

A csillagos karkötőt az én Pálmusomtól kaptam <3 és bár színben Ponyinhoz jobban illik, azért a csillagok miatt szerintem felveszem ehhez is! De majd szeretnék belőle egy sárga-rózsaszín-lila verziót is, és az teljesen passzolni fog ehhez az outfithez :) Ha mostanra nem is, de legközelebbre. Addigra már a zoknim is meg lesz hozzá!


A táskák kiválasztása szokott számomra a legnehezebb lenni az outfit koordinálásban, mert abból elég kevéském van, de ehhez hála az univerzumnak, nagyon könnyű volt ;) Szerintem viszem mindkettőt, attól függően, hogy mennyi cuccom lesz. Az alsóruházat pedig a szokásos: fekete handmade bugyogó, fekete handmade alsószoknya és a kis H&M-es pufi alsószoknyám :)

Igazi bittersweet loli lettem~~~

1 comment: