Friday, October 15, 2010

Csütörtök és rajzok



Ma végre volt egy kis pihinapom. A szerelmem mellett ébredtem, és egész délelőtt lustiztunk, miután Erától kaptam egy SMSt, hogy elég, ha holnap megyek dolgozni, pihenjem ki magam, mert tegnap már rémes állapotban voltam ^^" és Egér úr is úgy döntött, hogy jövőhéten ledolgozza a mai tesióráját, és inkább velem marad~ Aztán délután szólította a kötelesség, én pedig végre összerámoltam a szobámban és környékén. Jó, nem lett tökéletes, de már nem őskáosz, és többé-kevésbé lehet benne élni. Közben elkezdett fájni a pocim ˇ_ˇ és elég rosszul lettem, úgyhogy úgy döntöttem kialszom a dolgot: fél6 körültől 8-ig sikerült aludnom, de rémeset álmodtam, és utána is csak kicsit lett jobb. De mindegy, már tűrhető. Aztán hazajött Apa táncról, és megkérdezte, hogy Bűbájosolunk-e. Aki nemtudja, nálunk ez egy szokványos program, hónapok óta egy-egy este Apával Bűbájos Boszorkákat nézünk. Nem a mi korosztályunknak íródott, de azért tökjól elvagyunk vele :D Én ilyenkor rendszeresen pupézok mellette, vagy rajzolok - mert annyira azért mégse köt le :D Most utóbbit tettem, és végre azt éreztem, hogy azt csinálom, amit szeretek: terveztem. Többek között a gyerekkollekciómat, amit szeretnék majd egyszer megvalósítani, és mellette telerajzoltam egy A4es lapot lolis tervekkel a BL "pályázatára". Ha valakinek utánérzete van valamilyen burando itemmel kapcsolatban, az csak a véletlen műve :D Najó, nem feltétlenül - de hát muszáj ösztönözni a BL-t is, hogy csináljon "replikákat" ^^" Majd még kiválogatom és kiszínezem őket, és úgy küldöm majd be. Hogy tetszenek? ^.^


4 comments:

  1. nyuszis sááááál *-* nagyon aranyosak~ ^^

    ReplyDelete
  2. PÁRIZSOS JSK!!! KÉREM KÉREM KÉREM!

    És örülök az ejtőzős naphoz, kellenek az ilyenek :)

    ReplyDelete
  3. Van pandás kötött sapi a H&M-ben. No, nem ilyen cuki, de pandás és kötött.
    Hát igen, menjünk párizsba!!!

    ReplyDelete
  4. Wáá, nekem is a Párizsos printen akadt meg a szemem, muszáj kiadniuk. *_* A többi is édes. ^^ Mindegyiket elfogadnám. ^^

    ReplyDelete