Tuesday, March 1, 2011

Wishlist update

[Időközben sok változás történt. Megvettem a menta karamit, shopping service-el megrendeltem a fekete körhintás BL ruhát, EGLről megszereztem a rózsaszín cukros totebaget, megvettem a Fantastic Dolly majd a Sugary Carnival szoknya replikáját, és sikerült megszereznem a Baby szív alakú táskájának a replikáját és a hattyús Meta táska replikáját is - úgyhogy büszke vagyok magamra, alakul a wishlist :D]

Képtelen vagyok tízet írni, úgyis több lesz, de inkább berakok mindent, hogy meglegyenek egy helyen ^^ Nagyrészt ugyanaz, mint régen volt, 1-1 változtatással. Kicsit bittersweetesedett a dolog :D

1. Aqua Princess by Angelic Pretty. A fekete×lila is nagyontetszik, sőt perpill jobban is, de tudom, hogy ez a lila csak átmeneti mánia, úgyhogy fene tudja, amelyiket elém sodorja a sors ;) De mindenképpen a szoknya, hiszen még magasderekú is kicsit, nekem találták ki teljesen. És kishableáááááány~

2. Sugary Carnival cutsew by Angelic Pretty. Ezt asszem nem kell magyaráznom :)
3. Teaparty cipőcske by SecretShop. Igen, a replika kell, és nem csak az ára miatt, hanem a replika színe sokkal jobban passzol a cuccaimhoz :D
4. Housebag by BodyLine. Pont másnap rendeltünk először a bodylinetól Mimivel, mint ahogy ez elfogyott XD Pedig 8 dollár volt, nemtudom azóta se túltenni magam rajta :D

5. by Rose Melody. Mióta először megláttam, szerelmes vagyok belé. Nem tudom miért, hiszen annyira nagyon nem extra. De valahogy annyira gyönyörű...

6. Star Night Theatre by Angelic Pretty. Elsőre utáltam. IKEÁs cirkuszi giccsnek gondoltam, de egy deviantartos lányka rajza miatt sikerült beleszeretnem, annyira részletes, és édes és vidám a printje~

7. Twinkle Journey by Metamorphose. No comment. Egyszerűen gyönyörű, és visít felém, hogy "Elyyyyy a tiéd akarok lenniiii"~ Nagyon tetszik az egyikfajta JSK is, de mint tudjuk, az rövid lenne nekem :(

8. by Innocent World. Minden kell ami locskááááááááás~

9. Magical Étoile by Angelic Pretty. Nagyon nekemvaló ^.^ És csak ebben a színben.

10. Ponyin by BTSSB ^.^

No comments:

Post a Comment