Thursday, June 17, 2010

Ne elvárás legyen ;)

Írtam egy nagyonhosszú bejegyzést, majd kitöröltem, és arra jutottam, hogy senki nem igényli a fejtágítást, úgyhogy csak annyit írok:

Úgy általában lehet tőlem rajzot kérni, de határidő NÉLKÜL :D Szólni fogok, ha kész van ;) Meg akkor is, ha esetleg külső tényezők miatt nem tudom teljesíteni a kérést. És nem megsértődni, ha más kap, vagy nem ígért sorrendben, meg ilyesmi, mert semmi köze nincsen ahhoz, hogy 10es skálán kit mennyire szeretek :D <3

Köszönöm a figyelmet :D (Nem csak Pálmának szólt! :D <3)

6 comments:

  1. ha tovább gonoszkodsz, megeszlek. :3 ne bántsál már minden blogbejegyzésedben :D nem mintha nem örülnék, h folyton megemlítesz xD

    ReplyDelete
  2. Celeb vagy, ez van, minden rólad szól :D

    ReplyDelete
  3. én is örülök hogy ez letisztázódott.

    az emberek képesek úgy egymás mellett élni hogy közben nem ölik egymást.
    nem kell feltétlenül imádni a másikat.

    ReplyDelete
  4. tőlem kérhettek nyugodtan rajzot, határidőre tudok kancsalkutyát rajzolni bárkinek :DDDDDD

    ReplyDelete
  5. Akkor kérek mára egyet, amikor megyünk, átvenném :D

    ReplyDelete
  6. Fenébe, csak most olvastam el :D:D

    ReplyDelete