Friday, June 4, 2010

Boldog születésnapot, Gigi!



Gigi ma lett 17 éves, még mindig ő a legfiatalabb közülünk :D Annyira jó érzés volt nézni az arcodat, ahogy bontottad az ajándékodat, és nagyon-nagyon örültem, hogy ennyire tetszett a rajzi, reméltem, hogy jó lesz!~~~ Köszönöm a ma délutánt+estét, nagyon jól éreztem magam, és annyira jó volt kicsit felállni a varrógéptől/photoshoptól! És a többi lánynak is köszönöm, tök jó volt, és Gyöngyvért is örülök, hogy megismerhettük, igazán helyes lány, Gigi, lolisíthatnád :) ...holnap találkozunk :333 Ja, és...

HAPPY BIRTHDAY TO EMILKA TOO~~~<3

3 comments:

  1. ez waii imádom a képet amiről copyztad :3
    Pandora's box <3

    ReplyDelete
  2. Jaja, énis :) Devin ki is linkeltem, de a te blogodról, mert nem találtam meg újra, pedig valahonnan nekem is megvolt XD

    ReplyDelete