Friday, May 21, 2010

Vasárnapi teaparti :)


Ely outfit: PONYIN ^___^
cutsew: Pony in sweet dream - BTSSB
szoknya: Pony in sweet dream - BTSSB
bugyogó: handmade
fejdísz: handmade
táska: Auchan -> handmade
nyaklánc (ami ezen nem látszik): Bodyline
fülbevaló (szintén alig): handmade by Misa
zokni: Pony in sweet dream - BTSSB
cipő: Bodyline


Lovely Nekohimével gnómszivecskét csinálunk ^__^ Rózsaszín×fehér és rózsaszín×fekete outfit <3

Mellette pedig a kék-fehér átmenet látható :D A saját fejemet retusáltam rajta, mert persze, hogy jókor csuktam be a szemem ;) Vagy beledumáltam, vagy valami, mint általában :D De szerintem egész jó lett, cukik vagyunk~



Awwww a kedvenc képeim :3 A másik négyeses is nagyon jó lett, csak azt már nem volt kedvem kiszivecskézni ^^" Ceretlek titeket~~~ *láv-láv* (pedig hogy utálom, ha más ír állandóan ilyeneket a barátairól :DDD)

Összességében jó meet volt nagyon, csak az időjárás nem kedvezett nekünk, mondhatni szétáztam, de szerencsére csak odafelé, mert visszafelé Yakaii anyuja hazahozott, köszönöm ^___^ Ennek ellenére még aznap este elkezdtem köhögni, és azóta ezzel a nyomoronc torokgyulladással szenvedek, de nembaj, megérte ^^" Meg különben is, inkább a szombati megázástól van ^^" Szörnyű dolog itthon dögleni, az egyetlen jó dolog benne, hogy MSNen meg gmailchaten mindenki próbálja tartani bennem a lelket <3

7 comments:

  1. Awwwwwwww... Ponyin ^^ Nagyon édes vagy benne. Mindenki olyan cuki volt:)

    ReplyDelete
  2. jajj, nagyon aranyosak vagytok! És szüperül sikerültek a képek!
    jahh és nagyon epicül áll neked ez a szerelés! mindig ezt kéne hordanod! ;)

    ReplyDelete
  3. Ahhhw, póóóníííííí :Đ ♥

    ReplyDelete
  4. awwww PONYÍÍÍÍÍÍÍÍN !!!! Nagyon édes voltál benne. Szerintem ez meg a hangjegyes ruha áll neked idáig aa legjobban.

    ReplyDelete
  5. Hangjegyesben még nem is láttál szerintem :D Meg az nem is ruha, hanem szoknya ^.^" De azért kösziii~~~<3 Formailag szerintem az epres jobban áll ezeknél, mert azt annyira magamra szabtam - csak az meg színvilágban nem tökéletes a hajamhoz :D

    ReplyDelete
  6. Én képe láttalk benne, és tényleg elfelejettem, hogy a szoki van meg neked... ^^"" És az epres is nagyon édesen áll. Nem is tudom, hogy a 3 közül melyik a legjobb... De a lényeg az, hogy kawaiiiii!!! (bocsi hogy ez a komment kicsit anarhikus lett, de nagyon fáradt vagyok.)

    ReplyDelete